Oldal kiválasztása

Visszatérítési és visszaküldési szabályzatunk 14 napig érvényes. Ha a vásárlás óta eltelt 14 nap, nem áll módunkban teljes visszatérítést vagy cserét biztosítani.

Ahhoz, hogy a termék visszaküldhető legyen, ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan azt megkapta.

Többféle áru mentesül a visszaküldés alól. A romlandó áruk, például élelmiszerek, virágok, újságok vagy magazinok nem küldhetők vissza. Nem fogadunk el olyan termékeket sem, amelyek intim vagy egészségügyi termékek, veszélyes anyagok vagy gyúlékony folyadékok vagy gázok.

További vissza nem térítendő termékek:

Ajándékkártya
Letölthető szoftvertermékek
Néhány egészségügyi és testápolási cikk
A visszaküldés befejezéséhez nyugtára vagy vásárlási bizonylatra, számlára van szükségünk.

Kérjük, ne küldje vissza a vásárlást a gyártónak, hanem a forgalmazónak, kereskedőnek ahol a terméket beszerezte.

Vannak olyan helyzetek, amikor csak részleges visszatérítést nyújtanak:

Feltűnő használati nyomokkal rendelkező könyv
CD, DVD, VHS kazetta, szoftver, videojáték, kazettás magnó vagy bakelit lemez, amelyet kinyitottak.
Bármely elem, amely nem az eredeti állapotában van, sérült, vagy nem a mi hibánkból eredő okokból hiányoznak alkatrészei.
Minden olyan tétel, amelyet a kiszállítás után több mint 30 nappal visszaküldenek
Visszatérítések
Miután megérkezett és megvizsgáltuk a visszaküldést, e-mailben értesítjük, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket. A visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is értesítjük.

Ha jóváhagyják, visszatérítését feldolgozzuk, és néhány napokon belül automatikusan jóváírjuk.

Késő vagy hiányzó visszatérítés
Ha még nem kapott visszatérítést, először ellenőrizze újra bankszámláját.

Ezután vegye fel a kapcsolatot hitelkártya-kibocsátójával; eltarthat egy ideig, amíg a visszatérítés hivatalosan megjelenik.

Ezután lépjen kapcsolatba a bankjával. A visszatérítés elküldése előtt gyakran van néhány nap feldolgozási idő.

Ha mindezt megtette, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a következő címen: info@amoza.hu

Tételek
Csak a normál árú termékek után téríthető vissza. Az akciós termékek nem téríthetők vissza.

Cserék
Csak akkor cseréljük ki az elemeket, ha azok hibásak vagy sérültek. Ha ki kell cserélnie ugyanarra a tételre, küldjön egy e-mailt a(z) {email address} címre, és küldje el a terméket a következő címre: {fizikai cím}.

Ajándékok
Ha a terméket a vásárláskor ajándékként jelölték meg, és közvetlenül Önnek szállították, akkor a visszaküldés értékének megfelelő ajándék jóváírást kap. A visszaküldött termék kézhezvétele után ajándékutalványt küldünk Önnek.

Szállítási visszaküldések
A termék visszaküldéséhez postai úton kell elküldenie a terméket a következő címre: AMOZA Trade Kft. Budapest 1095 Boráros tér 7. 1 em. 35Ü. 23 ajtó.

A termék visszaküldése esetén Önt terheli a saját szállítási költsége. A szállítási költség nem visszatéríthető. Ha visszatérítést kap, a visszaküldés költsége levonásra kerül a visszatérítésből.

Élethelyétől függően változhat az idő, amíg a kicserélt termék megérkezik Önhöz.

Ha drágább tételeket küld vissza, érdemes lehet nyomon követhető szállítási szolgáltatást igénybe venni, vagy szállítási biztosítást kötni. Nem garantáljuk, hogy megkapjuk a visszaküldött terméket.

A visszatérítéssel és visszaküldéssel kapcsolatos kérdéseivel forduljon hozzánk az info@amoza.hu  címen.